Sociální sítě v současnosti představují komplexní prostředí skrývající mnohem více funkcí než jen postování obrázků či sdílení videí. Dnešní technické možnosti nabízejí metody, o kterým se obchodníkům dříve ani nezdálo.
Dejte ostatním vědět o své práci prostřednictvím sociálních sítí.
V regionu DACH využívá XING více než 19 milionů a LinkedIn více než 14 milionů uživatelů. Exportérům se tak otevírá řada možností, jak bez zbytečných nákladů najít a oslovit relevantní obchodní partnery téměř po celém světě a zůstat s nimi v kontaktu.
Naučte se, jak jako exportér s profesní sociální sítí XING komplexně pracovat: od budování osobní značky, přes digitální networking až po oslovení nového klienta a samotný prodej.
Termín: 3. 3. 2021, 10:00 - 11:30 h.
Co vám akce přinese:
- Společně se podíváte na to, co je Social Selling a jak koncept funguje v každodenní praxi
- Seznámíte se s nejrozšířenější profesní sítí v německy mluvícím regionu
- Dozvíte se, jak si vytvořit profil, který zaujme zákazníka z německy mluvících zemí
- Ukážete si, jak najít svou cílovou skupinu a pracovat s online obsahem tak, abyste zaujali
- Kurzem budete provedeni pomocí prezentace a ukázek přímo ze sítě XING
Workshop bude simultánně tlumočen z německého do českého jazyka!
Program:
1. Social Selling
- Co je Social Selling a jeho využití pro firmu
- Přehled nejvyužívanějších sociálních sítí v regionu DACH
- Digital Networking
2. XING
- Představení nejvyužívanější sociální sítě německy mluvícího regionu, porovnání s LinkedIn
- Jak si zřídit profil, který zaujme zákazníka (specifika regionu DACH)
- Jak nalézt na XING svou cílovou skupinu a oslovit ji
- Využití sítě XING pro prodej/nákup (co funguje v region DACH)
- Služba XING ProBusiness – nadstandardní služby, nástroje, funkce
Další podrobnosti a přihláška ZDE!
Zdroj: CzechTrade